Vazeny pán Kubica, radi by sme reagovali na Vasu reklamaciu vyjadrenu na web portali www. blog.sme.sk. Ospravedlnujeme sa Vam za vniknute tazkosti, ktore vznikli dosledkom nedorucenia Vasej O2 SIM karty. Pri overeni Vasich identifikacnych udajov Vam Vasa SIM karta bola zaslana 24.1.07 na uvedenu adresu, ale v dosledku chybne uvedenych udajov (chybne zapisane PSC) Vam SIM karta nebola dorucena. Na zaklade vzniknutej chyby Vam v ramci dobrych vztahov navrhujeme toto najrychlesie riesenie: 1. ak mate uchovane Vase identifikacne (registracne) cislo, je mozne priamo na predajni spolocnosti O2 Slovakia s.r.o si zakupit az do 30.4.07 SIM kartu v cene 50,- sk s Tarifou O2 Narovinu. Tu Vam po zaslani Vaseho noveho tel.cisla, prip. zavolani na Zakaznicku linku 949 zmenime na Tarifu O2 Jednotka. (naklady na hovor na Zakaznicku linku 949 vam stornujeme) 2. ak pripadne nemate registracne cislo, je mozne zakupit priamo na nasich predajniach O2 SIM kartu s Tarifou O2 Narovinu v cene 100,- sk(vzniknute naklady na SIM kartu Vam dokreditujeme) a nasledne po obdrzani Vaseho noveho tel.cisla, Vam zmenime Tarifu O2 Narovinu na O2 Jednotka ako plati v bode 1.3. informacie o nasich predajnych miestach a O2 predajniach najdete na nasej webovej stranke www.sk.o2.com http://www.sk.o2.com/sk/podpora/predajne-miesta.html4. a ako kompenzaciu Vam po prvom Vasom dobiti (ak mate o zaujem o vyuzitie akcie Dvojnasobneho dobitia, t.j. dobitie dvojnasobku Vaseho stieracieho kuponu) navysime Vas kredit o sumu 200,-sk V pripade Vasho zaujmu s horeuvedeným riesenim, staci, ak nas budete kontaktovat na Zakaznickej linke 949, (so ziadostou o spojenie priamo so mnou) alebo odpovedou na zaslany email. S pozdravom a zelanim prijemneho dna Andrea Čagalová Manazerka administrativy Oddelenie starostlivosti o zákazníkov Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
3. apr 2007 o 21:52
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 687x
o2 - jednoduchšie to už nejde
zaujímavá odpoveď mobilného operátora
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(3)