reklama

Najkrajšia, šťavnatá, jedinečná a práve teraz.....

Tiež ste z tých, ktorí si radi siahnu na tú najsladšiu a hľadajú ďalej a ďalej?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Už ju, zdá sa máte, a predsa tamtá za ňou vyzerá ešte pôvabnejšie, zrelšie i keď nie je štíhlejšia predsa sa Vám páči a všetku svoju pozornosť upriamite odteraz na ŇU.

Blížite sa k nej veľmi opatrne. Už si predstavujete ako sa jej nakrátko dotknete, jej chuť, chuť nového objektu. Aká asi bude šťavnatučká. Mňam. Tak teda. Blížim sa k nej skoro rovnakým štýlom ako to robievam. Samozrejme vždy je to napínavo iné. Túžim po nej, už som tak blízko, že len siahnuť a je celá moja.

Nevydržal a neudržal som sa. Chcel som o trochu viac. Moje chúťky a emócie padali spolu s mojou postavou z rebríka. Zodral som si lakte a kolená ............

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

.... a tak sladko nevinne vyzerala, provokovala a predsa ma dostala na lopatky.

Bola to čerešňa? 

Vladimir KUBICA

Vladimir KUBICA

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... od príchodu na svet sa mi darí byť vždy tým druhým. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPrivatIné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu